Zeka Küpü Nasıl Yapılır? Tabi Ki Sayı Metodu İle

zeka küpüRubik Küp Çözümü

Hepimiz biliriz  Rubik Küp denilen ünlü zeka oyununu. Hatta bazılarımız ona Zeka Küpü de deriz. Onu gördüğümüzde neden ben de çözemiyorum diye kendimize sorarız ve her elimize geçtiğinde biraz uğraşır çözmeye çalışırız, sonra da çok karmaşık ve zor olduğunu düşünerek çözmeyi bırakırız.


HAYIR BIRAKMAYIN!...SAYI METODU  İLE DAKİKALAR İÇİNDE SİZ DE ÇÖZEBİLECEKSİNİZ.

Bu Zeka Küpünün çözümü hakkında bir hayli uğraşmış ve bu işi SAYI METODU şeklinde formülleştirmiş bir kişin ağzından dinleyelim.

Çözümü anlamak için epey bir araştırma yaptım ve gördümki harflerle ifede edilen karmaşık algoritmaların olduğu birbirinden farklı ve anlaşılmaz yöntemlerden bahsetmişler. Kafa karıştırıcı ve oldukça zaman alıcı yöntemler. Bu yöntemlerle  aylar süren çabalarım sonunda mantığını anlamıştım, artık çözebiliyordum ama siz onu gelin bir de bana sorun. Peki bunu anlamak ve çözmek için herkes böyle mi  yapmalı, bunun daha basit ve anlaşılır bir yolu yok mu diye kendi kendime sordum. Bu konuya günlerce kafa yordum ve sonunda çözümü formülleştirerek sadece sayıları kullanan özel bir yöntem geliştirdim. İsmini de SAYI METODU olarak belirledim.  Böylece Rubik Küp çözümünü öğrenmek için sizlerin de aylarca uğraşmanıza gerek kalmadı. Sayı Metodu ile  artık dakikalar yeterli.

SAYI METODU'NUN DİĞER YÖNTEMLERE GÖRE ÜSTÜNLÜKLERİ:

Beş aşamada işi bitirir,Büyük harf, küçük harf, üslü ifade gibi karmaşalar içermez,Sayıları kullanır ve sayıların akılda  kalması kolaydır, Çözüme kısa zamanda ulaştırır,Bütün alternatifleri çözer, başlangıcı nasıl olursa olsun hiç farketmez,Extra eğitim  gerektirmez,En hızlı öğreten metod (İddialı)Öğrenme garantisi.

Sizler de karmaşık gibi görünen zeka küplerini çözmeyi öğrenebileceğiniz bu SAYI METODUna ulaşmak için Ürün Sitesine Git diyerek ulaşabilirsiniz.

Ürün Sitessine Git

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder